مخلوق چهاردهم :‌ این منم؟!

این فردی که من بهش خیره شدم کیه؟

آینه فرد دیگری رو نشان میدهد




وقتی که میرم جلوی آینه وای میستم یه موجود دیگه ـی رو بهم نشون میده ، یه آدمی دیگه یا شاید یه حیوون دیگه.

هرچی که هست ، من نیستم.



یه موجودی رو بهم نشون میده که هر روز داره توی یه چرخه زندگی میکنه،

امروزش با دیروزش تفاوت نداره،

هر روز کارهای تکراری دیروزش رو انجام میده،

زندگیش بیهوده هست.



یه موجودی رو بهم نشون میده که حرفش رو نمیتونه بزنه، 

خیلی جاها که باید حرفهایی رو بزنه خفه میشه،

یه آدم خفه هست.



یه موجودی رو بهم نشون میده که تمام زندگیش شده تنهایی خودش،

هیچ که اونو و حرفاشو به تخمش هم حساب نمیکنه،

بودش با نبودش تفاوت نمیکنه،

یه آدم نادیده ـست.



یه موجودی رو بهم نشون میده با خودش دعوا داره،

از خودش متنفر ـه،

جنگی رو با خودش داره که برنده ای نداره،

یه آدم متنفر هست.



یکم با دقت تر نگاه میکنم میبینم یه آدم مرده ست.


اما هرچی نگاه میکنم نمی تونم بفهمم این کیه،

هیچ وقت نمیخواستم اینجوری باشم،

این موجودی که اینجاست اصلاً آدم نیست،

یه موجود بی مصرفه،

ولی هرچی هست آینه داره اینو نشون میده،


پس این منم.



Who is this man I stare

Mirror reflects a stranger



Machine Head - The Blackening - Beautiful Mourning

نظرات 3 + ارسال نظر
مه برقی 18 مهر 1389 ساعت 19:54

ائمه ی اطهارهم گفتند که کسانی که دو روز از زندگیشون مثل هم باشه , همانا از زیانکارانند!

همانا پس به نشانه ها بنگرید
من آدم نیستم

یخمک 18 مهر 1389 ساعت 22:15 http://pizuri.blogsky.com

مطمئنی من نیستم ؟ :دی

آقا برو اونور تو آینه خودت نگا کن :دی

یخمک 18 مهر 1389 ساعت 22:27 http://pizuri.blogsky.com

اخه قیافش خیلی شبیه منه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد