غیر از مخلوق

یه چند روزیه گشادیت ام خیلی اود کرده ، یه چیزی در حد در دبه ماست شده!!!!!


امروز دیگه مخلوق ندارم ، ولی به اندازه زمان نوشتن همه ی اونها اوضام قاطیه.


سه ماه تابستون تموم شد ،

از شنبه باید برم طویله ، پیشه یه عده گاو و گوسفند دیگه ، یه خاک بر سر اشغالی هم بیاد مثلاً بهمون درس بده.


بدترین قسمت امروز این بود که باید کارم رو ول میکردم و به خاطر این به اصطلاح مدرسه ی مزخرف قیدش رو میزدم.


از همه ی اون 2 - 3 نفری هم که سال تا سال این بلاگ من رو میخوندن به خاطر دیر آپدیت کردن معذرت میخوام.


به احتمال زیاد از شنبه انقدر بدبختیام زیاد میشه که روزی میتونم یه کتاب ازش بنویسم.


ممنون از همه اونایی که شر و ور های من احمق رو میخونن.


ممنون




نظرات 5 + ارسال نظر

وبلاگ شما رو آدم میخونه به رندگی امیدوار میشه

اره اصلاْ‌ ادم یه دید دیگه ای به زندگی پیدا میکنه ،
همه چی ارومه ، من چه قدر خوشحالم :دی

دمت گرم میت جان // خیلی متن باهالی بود // باید بدم اینو بزنن جای شعر فردوسی به سر در جامعه ملل .

شوخی کردما / انصافا من هم انگار ک....نم میذاشتن که میگفتن دوباره مدرسه ها باز شده !! الانم که یه 5 سالی هس تموم شده یه ذره هم دلم واسش تنگ نشده ( خنده )

به هر حال خوش و خرم باشی

ما چاکریم :دی

باو خدایی خیلی زور داره ادم بره یه طویله بعد بهش بگن تو داری تحصیل میکنی ، اونم سال پیش دانشگاهی
خوش بحالت تموم شده

به قول شاعر اصلاً خوشی به من حرومه :دی

MyTheme 1 مهر 1389 ساعت 21:12 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

:|

یخمک 2 مهر 1389 ساعت 11:50 http://pizuri.blogsky.com

ریفیخ مدرسه هم دایورت کن اونجات :دی منو میبینی ؟
میخوام الان برم بعد اندی سال پیشم رو پاس کنم هنوز مدرسه ثبت نام نکردم :دی

باو از بست به اونجا دایورت کردیم ، بیچاره چیزی ازش نمونده :دی

دود چراغ 2 مهر 1389 ساعت 17:49

خدا توفیقات روزافزون اعطا کند به شما , انشاالله!

خدا یه چند سالی هست با من کاری نداره ،
بلـــه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد