مخلوق سیزدهم :‌پول بده ، پول قبر بده!!!!


یه مدتی هست که دارم میام اینجا و مینویسم خیلی وقتها که به نوشته های خودم نگا میکنم یاد موضوعاتی میوفتم که موقعی که داشتم می نوشتم شون اعصابم رو خرد کرده بودن یا خلاصه یه جوری گند زدن به روز ما که من اومدم اینجا و نوشتم.


تو این مدت خلاصه از همه چی که باعث اذیت ام شده بود گله کردم و حرفمو تا حدودی زدم ، اما یه چند روزه دارم فکر میکنم،


من چه کسایی رو اذیت کردم،

من چه گند هایی که به زندگیم زدم.


بالاخره جاده که همیشه یه طرفه نمیشه ، منم که آدم بی عیبی نیستم،

بر عکس خیلی هم آدم مزخرفی هستم.


فکر که میکنم میبینم خیلی زیاد بقیه رو اذیت کردم،

این وسط خودم رو از همه بیشتر داغون کردم.


چی میشه،


وقتی بر میگردی میبینی هیچ راهی رو برای خودت باقی نذاشتی؟!


وقتی میبینی که خودت موندی و یه سری افکار در هم بر هم که نمیتونی جمعشون کنی؟


وقتی که میبینی از صبح که از خواب پا میشی کارت شده با خودت دعوا کردن ، از خودت متنفر بودن؟


وقتی به هر طرف نگاه میکنی میبینی تو از همه آدم های دور و برت دست و پا چلفتی تری.


وقتی که تقریباً همه جا تصمیمات اشتباه رو گرفتی؟


خسته میشی از خودت.


خسته شدم از خودم.


نمیتونم خودم رو ببخشم


دلم میخواد سر خودم عربده بزنم


به خاطر گند هایی که میزنم،

به خاطر ضعف هایی که دارم،

به خاطر حماقت هایی که میکنم.


چیزی که برام از اینهمه گندی که به همه چی زدم مونده فقط تنهاییم هست ، 


نه خودم موندم ،


نه بقیه،


فقط یه میّت مونده رو دستم پول خرید قبر هم ندارم.




Forgive me

Forgive me not
Forgive me
Forgive me not
Forgive me
Forgive me not
Forgive me
Forgive me, why can't I forgive me


Metallica - Death Magnetic - Unforgiven III




پ.ن : اول متن معنی شعر رو ننوشتم چون همونجور که میبینید اگه مینوشتم چیز زیاد جالبی در نمیومد.


پ.ن : لطفاً این آهنگ رو از اینجا دانلود کنید.


پ.ن : بازم معذرت میخوام به خاطر تاخیر ها.


نظرات 4 + ارسال نظر
یخمک 16 مهر 1389 ساعت 19:32 http://pizuri.blogsky.com

طرحت خیلی جالب شد این سری
۲۰ امتیاز مثبت بابت این جمله :
دلم میخواد سر خودم عربده بزنم

با این ۲۰ امتیاز الان چه قدر امتیاز دارم؟!‌ :دی

عربده که کمه ، یه کتک مشتی هم بد نیست

دود لامپ 17 مهر 1389 ساعت 09:12

منو خیلی اذیت کردی تو

مردک خفه شو نذار این دهنمو باز کنم

برو اینجا واینستا

یخمک 17 مهر 1389 ساعت 13:24 http://pizuri.blogsky.com

این دود لامپ الان نسخه ی پیشرفته ی دود چراغه‌؟

7ah!d 18 مهر 1389 ساعت 10:09 http://karenina.blogfa.com

نه آدم بی عیب وجود داره و نه آدم مزخرف...

میبینم که متال بازی شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد