مخلوق دهم : همه مخلوقات من

اگر نمیتونم آزاد باشم ، مرگ میتونه منو با خودش ببره

من مثل تو نیستم ، من برای مرگ درست شدم


این مخلوق شامل عکسهایی میشه که من برای  تمام مطالبی که اینجا گذاشتم کشیدم.

همه طرح هارو رو هم قبل از شروع کردن این وبلاگ کشیدم.

فقط مخلوق اول طرح نداره.

فقط یه خواهشی دارم ، اول مطالب رو بخونید.


بازگشت روزگار یا چرخش زندگی


حقیقت یا ذهن مزاحم


جهنم دوست داشتنی من ، بدن خودم


جناب ، حق بنده رو که خوردید چه مزه ای بود؟!


‌چند لحظه گوش کن.


نزن آقا نزن...


کسی میتونه به من یه دلیل بفروشه؟!؟


معلم محبوب من



Death can take me if I can't be free

I'm not like you I'm a dying breed



Five Finger Death Punch - War Is The Answer - Dying Breed

نظرات 1 + ارسال نظر
یخمک 10 مهر 1389 ساعت 13:50 http://pizuri.blogsky.com

مخلوقاتت عجیبا به طرز شدید :دی فقط سوال پیش میاد که سبکش چیه

هاااا... میبینم که به دث پانچ هم علاقه مند شدی کاملا

سبکش که معلوم نیست
شاید بتونم ثبتش کنم
مثلاً نیماییسم یا میّت ـیسم

گروه شعراش خوب باشه ادم چرا علاقه مند نشه؟! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد