مخلوق نهم : معلم محبوب من (ای جووووووووون)

اول از همه بگم که دوستان اشتباه نکنید این مخلوق هم برای خودش شعر داره اما به خاطر اینکه شعرش رو اکثراً شنیدید و معنیش رو میدونید دیگه به همون شعر اخر متن اکتفا کردم.


راستش شر و ور های زیاد برای گفتن دارم چونکه این طویله ما هم درش باز شده و ما از صب داریم توش به در و دیوار میدیم ، ولی این مطلب راجع به یک موجودیست که فکر کنم به احتمال زیاد به اخر سال نکشیده باهاش دعوام بشه.


لطفاً مخلوق قبلی را مطالعه فرمایید.


صبح یکشنبه ، خسته و بی حوصله ساعت 9 از خونه زدم بیرون که برسم به طویله.

میدونستم امروز معارف داریم معلمش هم نمیدونستم کیه ولی یه چیزیه خوب میدونستم اونم اینکه نه با این درس نه با معلماش هیچ وقت نتونستم کنار بیام.


خلاصه زنگ اول گذشت ُ ما داشتیم توی کلاس به در ُ دیوار میدادیم که به قول یارو گفتنی امد به سرم از انچه میترسیدم.

بلـــــــــه ، معلم محترم که چه عرض کنم مرتیکه ی حرومزاده ی لاشی که به عنوان معلم ما بود ، همون ناظممون بود.


موضوع به قدری هضمش برام سخت بود که داشتم دنبال یه داروی مسهل میگشتم تا تخلیه کنم این کله صاب مرده رو اما مگه ایشون امان میداد!؟!!؟


پشت سر هم شر و ور بود که بهم میبافت.


بعد از اعلام کردن اینکه شاگردان محترم باید با وضو سر کلاس من حاضر بشوند (O_o) شروع کردن از داستانهای خودشون که با خوندن بعضی از سوره ها چگونه مشکلاتشون به طرز پیچیده ای حل شده و چگونه با توکل در روزهای سخت زندگی همچو شیر مردی سختی هارو کنار گذاشت.


فقط دلم میخواست از جام بلند شم بگم اگه اونجایی که تو قراره بری اسمش بهشت ـه من جهنم هم از سرم زیاده.


خلاصه که شر و ور گوییهام رو کم کنم ، ولی باور کنید اگر 30 ثانیه سر کلاس این حیوون بشینید از زندگی سیر میشید.


معلم یه زمانی یه شآن و شخصیت بالایی داشت ولی برای ادم ها امسال این حاضر نیستم برینم.


مطلب راجع به ایشون زیاده اگه تونستم بر گشادیتم قلبه (یا غلبه) کنم براتون میزارم.




Teacher leave us kids alone

Hey! Teacher! Leave us kids alone!



Pink Floyd - Another Brick In The Wall - Another Brick In The Wall Part.2


نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد 5 مهر 1389 ساعت 22:26 http://SAJAD-75.BLOGFA.COM

سلام خسته نباشید
وبلاگ جالبی دارین .ماهم دروبلاگمون مطالب جدید وکم یابی در باره عشق داریم. می تونید قدم روی چشم ما بذارین وازاین جملات دیدن کنید ونظر بدید.مخصوص جوانان

باو عشقم کجا بود؟!!!!!

وروجک 8 مهر 1389 ساعت 00:15 http://jighestan.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد